środa, 11 września 2024

Wycieczka na plażę na Stogach

 Oj dawno temu byłam z pewnym panem w relacji, mieszkał on właśnie w Gdańsku na Stogach. Relacja była tak dawno temu że nie budzi już żadnych emocji. Kojarzę że szliśmy właśnie na tą plażę ale nie wiele więcej pamiętam, oczywiście było miło ale żadnych konkretów... jak za gęstą mgłą, ot czas...

T<3 wspominał mi wielokrotnie że plaża na Stogach jest jego ulubioną, ja nie chciałam z nim jechać gdyż obawiałam sie sentymentalnych wspomnień. Jak sie okazało dawne wydarzenia poszły w niepamięć, coś kojarzę ale nie wiele. Cóż sprawiło że wybrałam się w niegdyś odwiedzane okolice? Ot tak po prostu. Byłam na plaży w w Brzeźnie więc stwierdziłam że wybiorę sie na Stogi. Myślałam też o Sobieszewie ale to innym razem dziś plaża na Stogach.

Widać sporo zieleni, lokaliki z jedzeniem.


Minęłam je drepcząc równiutką dróżką, pogoda dopisała więc plażowiczów trochę było, tłumów nie widziałam bo ludzie po urlopach.


Ten ładny budynek, charakterystyczny obiekt w którym mieści sie punkt medyczny, biuro ratownika i ochrona. 


Port północny.


Prosto drewnianą dróżką jakby kto sie kąpać chciał...


Dalej Stegna, chyba...


No i wracamy...



Na plażę można dojechać na przykład z Gdańska Wrzeszcza tramwajem nr 9 klik


Generalnie to jakoś bardziej polubiłam klimatyczną plażę w Brzeźnie. Jakoś milej tam: są sklepiki, bar no i szproty. Ciekawa jestem smażonych śledzi, przyznam się że byłam niedawno w Brzeźnie i sympatia do szprotów zwyciężyła nad ciekawością do śledzi, może jutro wstawię post...
Miłego dnia <3

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne miejsce. Dziękuję za ten wirtualny spacer.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiliśmy kiedyś na kilka dni do Stegny, natomiast w Stogach nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. W Brzeźnie byłam, ale na Stogach jeszcze nie, ale bardzo mi się podoba. Zapisuję sobie na liście miejscówkę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się spacer na plaży. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pusto na plaży. Ależ mi się zamrzyło morze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi się marzy wypad nad morze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Morze po sezonie jest piękne (jednak upał i tłumy słabo toleruję).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wycieczka. Ja bardzo lubię jeździć nad morze poza sezonem.

    OdpowiedzUsuń
  9. To super, że miejsce nie wzbudziło złych wspomnień. Jadłam kiedys smazonego sledzia. Był dobry.

    OdpowiedzUsuń
  10. Plaża na Stogach wygląda na idealne miejsce do spokojnego wypoczynku, zwłaszcza po sezonie. Widzę, że piękne widoki i brak tłumów to ogromne atuty tego miejsca. Może warto się tam wybrać przy kolejnej okazji, by odpocząć w ciszy i spokoju!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!