Obserwatorzy

środa, 23 kwietnia 2014

Yukon Sentinel











http://www.sentinel.waw.pl/

18 komentarzy:

  1. Wyjątkowo piękny i wygląda bardzo dostojnie :) Marzy mi się taki psiaczek ;) Może kiedyś się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się marzy.... - to takie wspaniałe psy....

      Usuń
  2. Urocze biale skarpetki! Sliczny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny psiak. I ta marszcząca się główka :D. Zdjęcie z piłką słodkie :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowo ładny psiak, naprawdę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja czekam na fotki jak Apache wygląda:))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. myślisz? Mi jakoś ciężko określić psa z fotki, muszę osobiście poznać;)

      Usuń
  6. Witam!
    Fajny pies, a więc...
    Do serca przytul psa...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj.... przytulę przytulę Rodziaka jeszcze nie raz:D

      Usuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!