Obserwatorzy

piątek, 28 sierpnia 2015

Rozmaitości














48 komentarzy:

  1. Fajne rozmaitości, zwłaszcza filmiki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. któryś konkretnie najbardziej sie spodobał?

      Usuń
  2. Wojskowa przewrotka zrobiła na mnie mega wrażenie! To się nazywa umiejętność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no ten pierwszy tekst mnie rozwalił. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiałam się z tego ogłoszenia o perfumach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy pierwszy obrazek to jest prawda?? O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda najprawdziwsza:) nawet dzwoniłam do tego gościa... dostał perfumy i okazały sie damskie.... ciekawe czy sie dziś spotkamy bo zainteresowana jestem powiększeniem swojej ubogiej kolekcji zapachów:)

      Usuń
  6. Takie rozmaitosci najlepsze na piatek xd

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam już ten filmik Agnieszki z Londynu

    OdpowiedzUsuń
  8. tych youtuberek nie ogladam :) wole inne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znałam tylko filmik niesi, ale z reszta za chwile sie zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ogłoszenie o perfumach jest niezłe :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nawet na darmowe perfumy się nie łapię... pff

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam.
    Zabawne filmiki...
    Jesteś niesamowita.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogłoszenie o perfumach świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe te rozmaitości.
    Podobało mi się to ogłoszenie.
    Serdecznie pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  15. ogłoszenie o perfumach nieziemskie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogłoszenie o perfumach mnie rozłożyło na łopatki po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, świetna propozycja z tym parfumem :)


    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne ogłoszenie ;) Już się rozpędzam po perfume.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. a myślałam że wypowiesz sie na temat rodzicielstwa... w kontekście jednego z filmików..

      Usuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!