wtorek, 5 marca 2024

Bla bla bla

 


Zdumiewa mnie jak to zabiegi męczą, człowiek nic nie robi tylko leży w wannie, albo pod jakąś aparaturą typu lampa, a gimnastyka to żadne tam wysiłki a wszystko męczy. Ponoć to woda wyciąga, ja mam jeden wodny zabieg hydromasaż. Mięśnie tak sie rozluźniają że ciężko z tej wanny wyjść. Myślę ze to dobry zabieg dla ciała i duszy.  Plusem jest to że po kilku dniach już zaobserwowałam poprawę, a to lubię. Po tygodniu jakaś sprawniejsza sie czuję, szybciej chodzę łatwiej sie poruszam, no cóż wiek... Druga sprawa to zwiększony apetyt na jedzonko. Trzecia to lepszy sen, zdecydowanie.

W relacji na insta jednej z koleżanek blogowych zauważyłam nabór do współprac. Konkretnie firma oferująca biżuterie ogłasza chęć podjęcia współpracy barterowej. Pomyślałam sobie że wezmę udział 



 Cieszyć sie zaczęłam z lekka gdy zobaczyłam wiadomość, jednak jej treść już mniej: 



Okazja jakich mało. hahahaha No to teraz już wiem mniej więcej co to są za lukratywne okazje. 10% rabatu na zakupy, albo dla odbiorców a jak będą zamówienia ze sprzedaży to oni łaskawie wyślą paczkę z produktami ciekawe jakiej wartości? Za promowanie i skoro rozliczają z efektów to mogliby procent od sprzedaży odpalić skoro tacy na wynik nastawieni. Kolejna sprawa to to na ile oni są uczciwi... a jak widać tak średnio, skoro okazuje sie że droga do kooperacji jest bardziej kręta niż mogłoby sie wydawać A co to za biżuteria ma być proponowana: złoto? srebro? diamenty? Biżuteria pozłacana, ze stali chirurgicznej, wspominają coś o srebrze i gumkach do włosów rękodzielniczych. Ceny produktów to 25 - 40 pln. 

Ciepłe lody, murzynki, smak dzieciństwa... tak mi zasmakowały i wiecie co? Zniknęły... wpadam do sklepu przed zabiegami i nici i niteczki....


Mam taki nieciekawy nastrój szczerze wyznam. Widziałam T<3 na portalu randkowym, popatrzyłam i zablokowałam. Po pewnym czasie dostałam bólu brzucha, znam tę reakcje mojego organizmu: w ten sposób reaguje na silne emocje takie jak strach, lęk, stres. Usunęłam profil. Hehhh.... obiecałam sobie że nie będę tu pisać o tych "portalowych" przygodach. Ile można pisać... pamiętam jak w komentarzach przestrzegałyście. Czasem człowiek musi sam sie przekonać. Skłamałabym pisząc że tylko złe sytuacje mnie spotkały, ale prawdą jest że niestety decydowana większość sytuacji to średnia przyjemność. Wiele osób tkwi na takich stronach latami, te same zdjęcia od lat, osoby mocno dojrzałe mają fotki z młodości, są osoby mające mnóstwo profili bo po kilka razy takie zdjęcie sie wyświetla. Brak dobrych manier u panów jest mocno widoczny co widać dobrze.

Byłam w tamtym tygodniu w perfumerii niszowej, tanio nie jest. Pani bardzo miła, nawet chyba zapamiętała że lubię mech dębowy w kompozycji zapachowej no i pewnie coś w tym jest. Ekspedientka bardzo pomocna ale ja sama chciałam pobuszować no i mam. Wyszperałam ciekawy zapach o nazwie Kaszëbsczi Mech, jak pachnie? To opis:

Głowa: Daglezja, Grejpfrut, Bergamota, Cytryna, Pomarańcza
Serce: Trawa, Pieprz, Tabaka, Tytoń, Skóra, Leśne kwiaty
Baza: Mech dębowy, Nuty drzewne, Nuty zwierzęce, Piżmo

Pojemność – flakon 50 ml Eau de Parfum

Patrząc na te kompozycje można by ułożyć opowiadanie... okazuje sie że ta firma od Kaszëbsczi Mech ma w ofercie i inne ciekawe zapachy: "Podhalańskie Runo" czy "Pan Pomidor". Kaszëbsczi Mech kusi mocno swoją oryginalnością, jednak w całej beczce miodu jest odrobina dziegciu... otóż 50ml wyceniono na 500 pln. Czas pokaże czy sobie sprawię tę przyjemność.

Swoją droga to dobrze że mam te zabiegi, w tym tygodniu jeszcze mam USG a pod koniec miesiąca z wynikami do neurolog i może da skierowanie na zabiegi. Odcinek lędźwiowy zaczyna pobolewać. Hydromasaż pomaga sie rozluźnić.
No to chyba na tyle, miłego dnia. 

36 komentarzy:

  1. Zwykłe żulowanie a nie współpraca :/ Niedawno odpisałam co myślę na taką propozycję. Zabiegi w ogóle są męczące, ale skuteczne, bardzo lubiłam hydromasażem podczas pobytu w sanatorium, lubiłam też gimnastykę w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszustwo i tyle bo jak szukają sprzedawcy to umowa i płatne a nie takie ściemnianie.
      To prawda że skuteczne ale i męczące te zabiegi, pamiętam w Busku kąpiele siarczkowe, człowiek w wodzie leży a taki zmęczony jest.

      Usuń
  2. We współpracę barterową wierzę w sumie tylko wydawnictwom, a i tak niektóre się obrażają jeśli recenzja nie jest "och! i ach!".
    W tym tygodniu akurat w dzień kobiet mam 4 różne usg, już nie śpię po nocach, bo się trochę stresuję co wykażą.
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od firmy, ja tam Vobro bardzo miło wspominam.
      3mam kciuki za Twoje wyniki badań <3

      Usuń
  3. No faktycznie ta współpraca to żart!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz wiadomo co kryje sie za tymi naborami... żenada.

      Usuń
  4. Zabiegi rozluźniają, naprawiają, wzruszają zastane części ciała, a to powoduje skutki.
    Miałam masaż niedawno i jeszcze dziwnie się czuję...
    Wole być wolnym strzelcem, współpraca każdego rodzaju zobowiązuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że działają zabiegi, ja czuję poprawę.
      Co do współprac to warto przeanalizować... jednak tamta marka co robi nabór to trochę żenada, już wiem co sie kryje za tymi "okazjami".

      Usuń
  5. Tę współpracę zostawię bez komentarza, bo brak słów, ale cieszę się, że zabiegi Ci pomagają kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, te murzynki są pyszne. Uwielbiam je. A współpraca to naprawdę "mega" okazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, te ze zdjęcia są wyjątkowe, kurde znowu byłam w tym sklepie i były inne, ale to już nie to samo ;/

      Usuń
  7. Na niektóre propozycje "współpracy" to ręce opadają... Oby zabiegi pomogły. Też mam kłopoty zdrowotne i czeka mnie rundka po lekarzach w najbliższym czasie, a być może również zabiegi, choć innego typu. W każdym razie: oby było lepiej. Trzymaj się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnóstw oszustwa niestety jest, opublikowałam tak informacyjnie, sama nie wiedziałam że to tak wygląda. Cóż firma sama o sobie wystawia świadectwo.
      Zabiegi mi pomogły, zadowolona jestem
      3mam kciuki za Twoje powodzenie w zaatwianiu

      Usuń
  8. no współpraca wprost świetna.... jak najdalej od takich okazji.
    Za małego dziecka kochałam ciepłe lody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opublikowałam to to informacyjnie, sama nie miałam pojęcia ze to taka "okazja". Wstydu nie mają.
      Ciepłe lody te co na zdjeciu opublikowałam przepyszne są, szkoda że już na nie nie trafiłam ;/

      Usuń
    2. Moja córka je po prostu uwielbia - zawsze wypatrzy w piekarniach / cukierniach.

      Usuń
  9. Ależ okazja hihi a perfumy niszowe ach poszłabym do takiej perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabiegi bywają męczące, ale to jest takie inne, miłe zmęczenie. Jeśli pomagają, to dobrze dla Ciebie.
    A ta propozycja współpracy, taka trochę śmieszna XD
    Portale randkowe omijam, z resztą - nigdy mnie do nich nie ciągnęło.
    Z niszowymi perfumami już tak jest, że lubią sporo kosztować. Kaszëbsczi Mech ma jeszcze stosunkowo normalną cenę, jak na taką ilość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmęczenie zmęczenie ale poprawa po nich to jest super, to cieszy najbardziej i resztę przysłania.
      Ta propozycja współpracy to taka nie przesadnie atrakcyjna.
      Portale randkowe... siostra męża obecnego swego poznała. Myślę że można poznac kogoś jak wszędzie, rozumiem że Ciebie tam nie ciągnie, mam wrażenie że te miejsca mają bardzo złą renomę..
      Kaszëbsczi Mech kusi, mają jeszcze i inne zapachy które chętnie bym poznała:)

      Usuń
  11. A to ci współpraca... daj spokój...
    Te portale też dramat...
    Ja też mam średni nastrój, zimno mi cos, a koleżance bliskiej w nocy umarł kotek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż każdy orze jak może, na takim cwaniactwie to do czasu.
      Portale portalami, hehhhh ludzie w różnych miejscach sie poznają.
      Współczuję i ślę dobrą energię, wiem że odejście zwierzaka boli, bo taki kot czasem znaczy więcej niż...

      Usuń
  12. Zabiegi może i są trochę męczące, ale pomagają.
    "Ciekawa" ta współpraca... Tak jak niektóre promocje...Dopiero zrobiłam zakup bez rabatu, a tu mi przysyłają wiadomość- kup za 170 zł, a dostaniesz 10 procent rabatu. Dobre sobie!
    Takie ciekawe zapachy są rzeczywiście drogie, ale znam sporo osób, które bardzo je lubią. Tylko często szkoda im kasiory na kupno flakonika.
    Och, ciepłe lody! Kiedyś bardzo lubiłam!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiegi męczą ale działają, a to mnie cieszy.
      Promocje i różne inne "okazje" to temat na książkę chyba... cóż każdy swoją markę buduje.
      Ciepłe lody, mniam a te powyższe to rewelacja, szkoda że zniknęły ;/

      Usuń
  13. Ja na zmianę pogody a u mnie taka jest jakoś zawsze mam gorszy nastrój. A wszelka gimnastyka z pewnością męczy nawet jeśli z pozoru wydaje się lekka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z daleka od takiej współpracy bo to zwykłe naciągactwo i szukanie naiwnych.
    Zabiegi faktycznie trochę odbierają siły ale po czasie widać ich dobry wpływ na nasze samopoczucie i sprawność. Warto korzystać:)
    Ciepłe lody to pyszne wspomnienie z dzieciństwa...mniammm
    A perfumy? No cóż, lubię mieć coś dobrego, potrafię miesiącami czekać na promocję i trafiam:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż scam i tyle, sami swoją markę budują, ich sprawa. Teraz wiem jak pewne rzeczy działają.
      Ciepłe lody te ze zdjęcia t rarytas sa nie całe 4 zlote, szkoda że już ich nie ma, mam nadzieje że jeszcze kiedyś je utrafię.
      Kaszëbsczi Mech jest cudny, wąpię by był w promocji... marka niszowa... kusi jeszcze innymi zapachami.... może kiedyś...

      Usuń
  15. Nie nazywałabym tego współpracą, bo tylko jedna strona czerpie z niej wymierną korzyść ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kpina z tą współpracą. Niestety tak jest często i skreślam takie firmy. A zabiegi dobrze przeprowadzone, pomagają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe nuty zapachowe, przyznam, że nie spotkałam się z taką bazą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wędrówki po kuchni6 marca 2024 13:46

    Rzeczywiście zabiegi bywają czasem męczące, ale dają dobre efekty

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm bardzo miłe rozluźnienie (też sobie w tym miesiącu coś zafunduję ) ja rehabilitacje mam dopiero w sierpniu haha realia Niespotykane nazwy perfum no ale cena daje po kieszeni ;) haha mi kiedyś współprace bielizny zaproponowano kup i sprzedawaj dalej - rabat dajemy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!