Obserwatorzy

piątek, 5 lutego 2016

Denko

No i chyba jeden z najbardziej lubianych tu postów - czyli zużycia moje styczniowe. Patrząc po ilości odsłon tematu.
Dużo mało pustaczków ale zawsze jakieś opakowania do wywalenia, część (saszetki na wyjazdach) wyrzucałam na miejscu a do domu tylko foty przywiozłam do obrobienia pod wpis. 
Saszetki to najfajniejsze opakowanie jakie mogę zabrać na wyjazd: prawie miejsca nie zabiera, nie wyleje sie, prawie nic nie waży co w przypadku kosmetyków jest ważne bo dajmy przykład standardowe: żel pod prysznic, żel do twarz, żel pod prysznic, tonik, balsam do ciała, krem do twarzy licząc po standartowych pojemnościach (250ml) to łącznie daje nam dwa kilo dźwigania... w całości zużyjemy? no nie... a te cztery saszetki z łatwością choćby do kieszeni sie zmieszczą. 
Dobra zaczynamy, legenda prosta jak wzór cepa: różowa 



Najpierw denko z wypadów:

Proit maska odbudowująca z ceramidami - saszetka kupiona w sklepie sieci Natura, nie mam zastrzeżeń spełnił moje oczekiwania na pewno kupię ponownie:)
Ziaja maseczka ogórek mięta papaina enzymatyczna z mikrogranulkami każdy rodzaj skóry - spoko produkt, w końcu muszę zrobić o nim recke;)

Bielenda: Szampon błotny z glinką Ghassoul Figa&daktyl - dobry produkt naprawdę ale ostatnio nie widuję go w Naturze.... mam nadzieje że go nie wycofali...
LPM Kwiat pomarańczy żel pod prysznic - szkoda że nie sprzedają za grosze saszetek bo bym kupiła... nic nie jest tak wygodne jak saszetka...
Life żel oczyszczający i maseczka nawilżająca - w Super Pharm bez promocji ta saszetka kosztuje 4,99 - zdecydowanie za drogo!

Marion Moc Klejnotów szampon z odżywką - kosztował około 60 groszy... tania i dobra saszetka, szkoda że ciężko dostępna...
Floslek próbka kremu
Helena Rubinstein próbka serum Powercell - bardzo przyjemne serum...


Fenijal
Provit szampon odbudowujący z ceramidami - spoko produkt - chętnie tę saszetkę kupię ponownie.
Provit maska odbudowująca z ceramidami - pisałam że kupie ponownie, kupiłam i kupie;)

 Kultowy micel z Garniera ostatnio nabyłam w rossmanie za 10,99 nowe kolejne opakowanie.
YR żel pod prysznic Karambola z Malezji - lubię żele z YR;) więc kupuje ale różne wersje;)
Yves Rocher - Un marin au jardin - żel pod prysznic róża - lubię takie perfumowane żele
Żel pod prysznic Migdał z Kalifornii - jw
Diamond - jakaś tam perfumetka może kupię ponownie, intensywna tania bo chyba w przecenie za 6 pln  dorwałam
 1) Suraya maseczka do cery naczynkowej - lubię saszetki;)
2) Ziaja - Liść Zielonej Oliwki kaolinowa maseczka oczyszczająca, polubiłam, kupię!
3) Ziaja - anno d` oro - mikrodermabrazja zabieg domowy przeciw zmarszczkom
4) Bielenda peeling dotleniający
5) Bielenda żeń szeń - z parafiną maseczka ... zapomniałam na skład spojrzeć... dipiero jak mnie zapchał...
5) Maseczka truskawkowa ladnie pachnie ale za cholere nawilżać nie chce... glinkowa oczyszczająca lekko peelingująca ale nie nawilża... nie lubię takich sytuacji gdzie jest aż takidysonans pomiędzy tym co jest w opakowaniu a info na nim

1) maseczka z Kauflanda - napewno kupię ponownie..
2) Olejek z Nuxe - chętnie bym sie skusiła na niego
3) Płatki z Kauflanda może kupie ponownie
4) Avon Planet SPA maseczka nawilżajaca - tania bo chyba 5 ziko dałam nawilżała jak za te cene to chętnie powtórzę zakup:)
5) Moraz - Suche Dłonie - nawilżający krem do rąk z wyciągiem z rdestu
6) Perfecta serum wyszczuplające - spoko saszetka na wyjazd, kupiłam jako balsam do ciała może ponownie kupie

62 komentarze:

  1. Fajne denko! Nie używałam żadnego z tych produktow wiec o wielu dopiero sie przekonam... Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez jestem fanem saszetek. W delegacji ideał. Muszę cos wreszcie z tego YR kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Garnier to tylko tego zielonego micela używałam - był całkiem fajny. =(

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie lubisz saszetki, nie da się ukryć :D Ja ich nie cierpię, a zwłaszcza otwierania i wydobywania z nich produktów, bo wszystko jest później uwalone :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na taki wypad saszetka to najwygodniejsze rozwiązanie:) ja z otwieraniem nie mam problemów... a może nożyczkami będzie Ci wygodniej rozcinać?

      Usuń
  5. ja micelki z Garniera wielbię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też zabrałam się za swoje próbki

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się właśnie kończy płyn micelarny z Garniera, to i ja sobie go kupię póki jest w promocji. Dzięki za info, zawsze to kilka złotych taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawi mnie Bielenda peeling dotleniający :) lubie takie saszetkowe produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam żelów z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tez ta truskawkowa podpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja pomimo wszystko nie lubię micela z Garniera, moja sucha skóra go nie toleruje :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielu z tych kosmetyków nie znam, ale weszłam niedawno do Natury i zadziwiłam się ilością towaru dla takich jak ja, czyli z wymaganiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z linii Powercell HR miałam okazję poznać krem do twarzy ale niestety bardzo się rolował na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Płyn z Garniera uwielbiam. Niezłe denko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję denka! Świetna cena za ten micel z Garniera!
    Podobnie jak ty bardzo lubię żele z YR :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne denko.
    O płynie micelarnym z Garniera dużo słyszałam, ale jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore denko ;) Lubię ten płyn z Garniera, jest delikatny i dobrze zmywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię te żele z YR i micela z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tego micela z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile zużytych saszetek :) Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Firma Provit mnie zainteresowała, nie znam jej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Naturze są te saszetki, polecam na wyjazd:)

      Usuń
  22. Micel z Garniera czeka na swoją kolej. Ciekawe czy i u mnie sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne denko-skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam chyba kilka saszetek LPM to dstaniesz :) sporo tych maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Saszetki faktycznie są najlepszą opcją na wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Spore denko :) Znam tylko płatki Caterine ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!