Obserwatorzy

sobota, 5 września 2015

Denko


 Minął sierpień, mamy wrzesień, uczniowie w szkole, studenci mają jeszcze wakacje pora denko przedstawić. Ja bardzo lubię pisać, a jeszcze bardziej oglądać zużycia innych.
Znacie mój system odznaczeń numeryczno kolorystyczny? Czerwone serduszko z numerkiem to produkt do którego wrócę. Różowy kolor z numerkiem być może... a czarny to bubel.
Postanowiłam wprowadzić ulepszenie w postaci podlinkowania nazwy produktu do recki a tym blogu, o ile takowa istnieje. Zapraszam:


1)      vaseline- balsam w sprayu – fajny wygodny, ale zapach d*** nie urywa, no i cena…. Wygórowana… skład no lepszy mógłby być
2)      green land - fruit emotions - shower gel - lime vanilia. Normalna cena zdecydowanie zbyt wysoka… zapach super, ale co z tego skoro nie zostaje na skórze..
3)      life patyczki kosmetyczne, jak to patyczki…
4)      ados wiśniowy zmywacz – świetnie zmywa, pachnie super… czego chcieć więcej?
6)      LorealProfessionnel - INTENSE REPAIR INTENSE REPAIR SZAMPON odżywiający i odbudowujący włosy suche. - + poprawiona kondycja włosów, lepiej się układają (wiadomo podstawą jest dobre ścięcie), po umyciu są przyjemnie mięciutkie… wrócę doń chętnieJ
7)      Ziaja -chłodząca mgiełka z mentolem i witaminą c. Twarz, ciało włosy. Na co dzień, w podróży, po opalaniu... – no i bubelek… coś czego nienawidzę najbardziej zwłaszcza latem to lepkość… wyobraźcie sobie że wolę skórę suchą niż lepką… nie nie nie i jeszcze raz nie! A miało być tak pięknie…
8)      essence- nawilżający zmywacz do paznokci kokos+papaja. Dobrze zmywa super pachnie… czego chcieć więcej… kupię ponownie na pewno.




1)      Ziaja -Liście Zielonej Oliwki - Oliwkowa maska kaolinowa z cynkiem oczyszczająco – ściągająca – tania kosztuje 1,27 oczyszcza… już mam nowe w zapasieJ
2)      Celia Luxe wygładzenie peeling drobnoziarnisty do twarzy, przewinał się bez rewelacji

3)      DaxCosmetics - Cashmere Planet Essence - MASKA-SAUNA PRZECIWZMARSZCZKOWA I OCZYSZCZAJĄCA PORY z glinką wulkaniczną – fajnie oczyszcza, jest nieco droższa od Ziaji – ponad 4 złote kosztuje, kupię ponownie, kwestia czasuJ

1)      Efektima maseczka oczyszczająca - są produkty za których opisanie zabrać sie nie mogę... 
2)      montagne jeunesse truskawkowa nawilżająca - muszę jeszcze protestować...
3)      montagne jeunesse maseczka oczyszczająca, sauna ze smoczego owocu. - no i zabieram sie za pisanie recki.. 

4)      Bielenda: Szampon błotny z glinką Ghassoul Figa&daktyl – fajny dobrze oczyszczający szampon, lubię raz na jakiś czas. 


1) Flos Lek Rosa Masquita tonik do twarzy, miły przyjemny produkt, wrócę na pewno 
3) life płatki do twarzy
4) Lactostad - suplement diety, zawierający probioryki, prebiotyki, ma przywrócić i utrzymać flore bakteryjną. Nie wiem czy działa... rewelacji nie zauważyłam. Nie wiem czy ponownie kupię.


1) alfaparf szampon i maska do włosów nawilżająca seria - no cóż bez rewelacji...
2) Le petit marseillais - krem pod prysznic kwiat pomarańczy - może kupie cała butelkę
3) Palmolive żel pod prysznic, nie wiem czy kupię go
4) Eucerin emulsja oczyszczający mycia twarzy, krem na dzień i krem kojący - próbka nei zrobiła na mnie wrażenia zachęcającego do bliższego poznania z pełnowymiarowymi produktami.


1)      Avon kulka pod pachę Fleur – fajny zapach – chętnie kupię ponownie
2)      LorealProfessionel - ampułka - Absolut Repair Lipidium – bardzo przyjemny produkt, kupię ponownie
3)      YvesRocher - Beaute des pieds - Peeling do stóp z olejkiem eterycznym z lawendy z ekologicznych upraw – chętnie kupię ponownie
4)      Alfaparf szampon zwiększający objętość włosów, całkiem ok. może pokuszę się o pełnowymiarowy produkt

5)      TBS – malutki żel pod prysznic to opakowanie sobie zostawię bo przelewać sobie kosmetyki które będę chciała zabrać z sobą, by nie taszczyć pełnowymiarowychJ

66 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach Fleur :) miałam perfumy niestety się skończyły i teraz czekam na jakąś promocję bo jednak 60 zł to wygórowana cena jak na perfumy, które krótko się trzymają i są mało wydajne :) ale zapach odrobinkę to rekompensuje :) ile maseczek :) duże denko :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że są pewne firmy które właśnie mają tak wygórowane ceny produktów że dopiero w promocji jest cena adekwatna.

      Usuń
  2. jak ja dawno nie zużywałam próbek...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po te zapachowe zmywacze z chęcią bym sięgnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo konkretne denko. Tez lubię oglądać cudze zużycia;) - jakies podglądactwo czy cóś;))). I oczywiscie pasjami wyszukuję tych, ktorym Ty przyznajesz czarne serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... Dlaczego bawi mnie czytanie i pisanie o bublach... Hmm:))))))

      Usuń
    2. No tym razem jakieś takie większe wyszło:)) lubię patrzeć co ktoś kupił, co zużył bo może wśród tych produktów i ja coś znajdę?

      Usuń
  6. Ja uwielbiam maseczki z Ziaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze sprobować w końcu nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejus mega denko , moje chyba bedzie mniejsze ;p ile maseczek wyprobowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pokazanych tutaj dostrzegłam znajomy mi szampon błotny Bielenda a także maskę rozgrzewającą Dax Cosmetics . Z pozostałymi nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta mgiełka jest dosyć ciekawie :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tych saszetek zużyłaś, ja muszę też się za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezłe denko, u mnie by chyba takie wyszło na trzy miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  13. myślałam, że ta mgiełka z ziaji lepiej się spisze, też nie cierpię lepkości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, dla tego nie wrócę do tej mgiełki.

      Usuń
  14. Sporo tego, ale fajnie poczytać ,moze czasem się przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon błotny Bielenda ma w pełnym opakowaniu? Zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresował mnie ten szampon L'oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie montagne jeunesse, bardzo rzucające się w oczy opakowania mają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ziaje rzeczy z tej firmy są na prawdę znokomite. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/powrot-do-formy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej zaciekawił mnie L'oreal i cieszę się, że polecasz, a włosy są po nich miękkie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyki Ziaja czasem kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja musze w koncu zaczac swoje próbki zużywać

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten peeling lawendowy by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam maseczki, Ziaja najlepsza jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile saszetek :D Żebym ja miała taką wytrwałość w denkowaniu ich, a nie gromadzeniu :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam nic z Twojego denka. Zawsze masz ciekawe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. z alfaparf uwielbialam olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo ciekawostek :) większość nam nieznana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tej kuleczki z Avonu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!